Bland selv TV

Pakkepriser: Prisen på en Bland Selv-pakke følger prisen på foreningens almindelige tv-pakker.
En ’’Mellempakke med Bland Selv’’ koster det samme som standard Mellempakke
En ’’Fuldpakke med Bland Selv’’ koster det samme som en standard Fuldpakke.

Digitalt udstyr:
Bland Selv-pakker, er et krypteret digitalt produkt og kræver derfor digitalt udstyr f.eks. Kortlæser (CA-modul).
eller en YouSee tv-boks. Husk TV-boksen er gratis når du har tv-pakke gennem STØVRING-NET
Ønsker du TV-boksen tilsendt koster det 99 kr., men er gratis ved afhentning i YouSee butik i Aalborg Storcenter.
Kortlæser kan købes direkte hos YouSee, som en del af din bestilling. Ved bestilling af Bland Selv-pakke medfølger 1 stk. YouSee Kort.
Bemærk, at du skal have et YouSee Kort og kortlæser eller boks til de fjernsyn, der skal vise dine Bland Selvkanaler.
På andre fjernsyn vises Grundpakkens kanaler. Du kan alternativt - via Chromecast eller Apple TV -streame alle dine kanaler fra pc, mobil eller tablet direkte til din fladskærm. Bemærk at en løsning med kort ikke kan vise streamingtjenester, hvis du ønsker at blande dem i den Bland Selv-pakke.
Yderligere information om Bland Selv pakker, herunder om alt det praktiske - finder du KLIK HER
Læs mere hos YouSee - KLIK HER

Hvad kan blandes i en Bland Selv tv-pakke: ?
Du kan frit vælge mellem alle tv-kanaler, der ikke ligger i Grundpakken.
Du vælger imellem mere end 50 tv-kanaler og mere end 10 streamingtjenester.
Se aktuelbrochure Klik her.

Hvordan bestilles Bland Selv pakken: ?
Du kan læse mere og bestille Bland Selv direkte hos YouSee HER
Du skal være opmærksom på, at du er foreningskunde med fordelagtige pakkepriser.
Derfor vises Mellempakke og Fuldpakke med Bland Selv først efter, at du har indtastet din adresse på YouSee’s hjemmeside.

Følg os på facebook -

Tilmeld vores nyhedsbrev -