Bliv medlem af foreningen

Ønsker du at blive medlem skal nedenstående skema udfyldes:
(Felter markeret med (*) skal altid udfyldes)

Gentag email (*)
For- og efternavn (*)
Adresse (*)
Postnummer (*)
By (*)
Telefonnummer (*)
Har boligen tidligere været tilsluttet: (*)
Ønsker at bestille følgende TV-pakke / Bredbånd uden TV-pakke: (*)
Foreningens vilkår og medlemskab accepteres (*)
Evt. kommentar
Indtast koden

Foreningens vedtægter finder du HER.

Ved tilmelding bliver du automatisk tilmeldt "Nyhedsbrev fra foreningen". Nyhedsbrevet kan altid frameldes på vores hjemmeside nederst på forsiden. Klik HER.

Vilkår for medlemskab:

Genåbning af tidligere tilsluttet bolig:
Har boligen tidligere været tilsluttet foreningens net, vil der være tale om en GENÅBNING. Når eksisterende kabel kan anvendes, betales et genåbningsgebyr.
Pris for genåbning finder du HER.

Ny tilslutning i allerede etablerede områder: Hvis boligen er beliggende umiddelbart opad vores eksisterende kabelnet og teknikskabe i gaderne, kan boligen tilsluttes. Den aktuelle tilslutningsafgift finder du HER.

Ny tilslutning i øvrige områder: Bemærk at der i mange nye udstykninger er betalt tilslutningsafgift via byggemodningen.
Det betyder at der allerede er nedlagt/medtaget kabel ind til husets teknikrum.
Det er derfor GRATIS at blive tilsluttet vores net på disse adresser.
Adresserne finder du HER.

BEMÆRK:
Alle priser for tilslutning er altid eksklusiv eventuel nedgravning af antennekabel på egen grund.

Har du spørgsmål til netop din grund eller bolig er du velkommen til at kontakte foreningen på telefon: 21 14 11 34 eller 98 37 34 93.

Hvornår kan tilslutning forventes udført:
Når vi har modtaget din tilmeldingsformular bekræfter vi altid på mail at den er modtaget. Efterfølgende kontaktes du af vores servicefirma Dansk Kabel TV Aalborg for aftale om, hvornår du kan træffes hjemme for tilslutning til vores anlæg, enten med ny stikledningskabel eller for tilslutning til anlægget i teknikrum.

Som hovedregel vil der maksimalt gå 8 hverdage fra vores servicefirma modtager bestilling og til der er signal på din tilslutning.

Bemærk dog at der kan gå lidt ekstra tid, hvis signalet skal hentes fra et fordelerskab, placeret på modsat side af vejen og at der derfor skal laves vejunderføring af antennekablet ind til din bolig.
Endvidere kan der med frost i jorden være lidt længere ventetid.

Hvad er indeholdt i tilslutningsafgiften: Det indbetalte beløb dækker stikledningskabel (Max. 30 meter) fra stander og ind til boligen samt tilslutning til kontaktpunkt i teknikskab eller montering af et stk. stikdåse med tilslutning til kontaktpunkt i teknikskab eller montering af et stk. antennestikdåse i boligen.
Beløbet dækker ligeledes arbejdsløn i forbindelse med tilslutningen.
Bemærk: Nedgravning af kabel fra skel og ind til boligen er ikke med i prisen. Stikledningskablet skal nedgraves i minimum 0,5 meters dybde.

Internet-opkobling via vores kabelnet:
Som medlem af foreningen, har du mulighed for at blive tilsluttet til en hurtig og billig internetforbindelse hos vores samarbejdspartner YouSee.

Bestilling af INTERNET via vores kabelnet bestilles direkte hos YouSee kundeservice på telefon 70 70 40 40, alternativt i YouSee-butikken i Aalborg Storcenter.

Spørgsmål: Har du eventuelle spørgsmål til medlemskab af STØVRING-NET, er du altid velkommen til at at kontakte foreningens administrator Dansk Kabel TV på telefon 76 95 84 20 eller bestyrelsen på telefon 21 14 11 34 eller 98 37 34 93 .

Quicklinks

Følg os på facebook -