Få gratis tilkobling til din bolig
Forening: STØVRING-NET - GL.
Publiceret af: Benny Mortensen
Dato: 30-09-2022 15:41:21
Kategori: Generelt

GRATIS tilkobling.

Har din bolig ikke tidligere været tilsluttet antenneforeningens net,
kan vi netop nu tilbyde GRATIS tilkobling.
Du får dermed andele i de mange foreningsfordele, vi kan tilbyde vore medlemmer.

Tilbuddet gælder i de områder i Støvring by, hvor foreningen opererer og løber frem til d. 30-06-2023.

Bemærk at der i samme periode fortsat er GRATIS genåbning af bestående lukkede stik/tilslutninger.

Foreningen arbejder løbende for at vore medlemmer kan få flest mulige fordele,
så vi har lavet ny aftale med vores samarbejdspartner YouSee,
som betyder, at du som medlem blandt andet kan få billigere internet. Se nærmere HER
Ligekedes kan du få gode tilbud på mobil abonnementer, tv og streaming til fordelagtige priser.

Har du eventuelle spørgsmål, så kontakt foreningen.

Kontakt

Ved fejl på TV-kanaler            Ved fejl på Internet:           Administration/Bogholderi:       Bestyrelsen:
Klik HER                                          Klik HER                                      Klik HER                       Klik HER